Nov 18, 2009

Lesson T2o:Tidolah kamu sblom kamu ditidokan.


















Bangun tido. Jam dah pukul 1.30. Dah 3 minggu tak pegi lecture. Tersengih sikit. Teringat something. Cepat2 bukak laptop. Bukak Chipster Hot & Spicy(lunch aku ari nie). Bukak blog. Taip menatang yg korg dah bace up to this fuckin point..menjerit dlm hati:
HOLY.FUCKING.SHIT!!!!!!!!!

Post kali ni pasal mimpi yg aku hidapi mlm tadi. Nak crite pasal mimpi, aku ade beberape mimpi yg jadi bebetul. Takde la bende beso pon, mostly aku dah lupe pasal mimpi tu tp tetibe aku ade dlm environment mcm dlm mimpi tu. Mcm deja vu. So aku tau ape yg akan terjadi jap lagi. Tp kejap je r. Cam 5-10 saat je. Mase tu aku tringat pasal mimpi tu dan things that will happen. Contohnya tau bende yg akan jadi dlm iklan yg aku tak pernah tengok,in some miscellaneous event, tp yg paling impak kt aku jd mase aku darjah 6. Aku ikut 3-day perkemahan pengakap kat satu skolah ni. Die cam test r, aku dpt lencana keris emas kt sini. Pastu ade satu ari nie hujan, so sume aktiviti di on-holdkn. Aku ngan member2 aku gi jln2. Jumpe satu buaian yg boleh duduk ramai2 tu,ala yg ade 2 side face-to-face tu. Mase ni la aku tringat. Hujan. Buaian Hijau. Budak2 pakai baju pengakap tgh mkn asskrem. Aku cume leh ckp 'Whoo' je,tak reti nk swear lagi mase ni. Mase ni la aku mule sedar some of my dream will come true. And I really fuckin wish that last night dream will come true..

Pebende yg aku mimpi? Cam mimpi2 lain mimpi aku kalau dipikirkn balik die jadi tak logic, yg kadang2 kite bangun tido terus kite lupe. Tp mimpi ni mmg clear gile, full colour, Dolby Surround lagitu. Shit, dienye detail dah agak blur dah.. tp yg main pointnye: Aku dgn sorg lagi member(aku xtau sape) tgh enjoy dinner satu meja dgn sorg gitaris Jepon nie,yg aku assume ktorg kt jepon r.Dienye makanan masakan jpon aku rase.Gitaris ni aku xingat sape, tp between Aie-gambar solo(x-deadman, The Studs) ataupun T.K-gambar dlm group,kiri sekali(Toru Kitajima from Rin Toshite Shigure). Muke dorg due2 lebih kurang je. Lepas mkn ktorg pegi tengok gig in the same premis tp tiket abis xleh masuk. Pastu ktorg jalan2 and camne ntah die jadi citer antu ngan ade antu ikan besar anjing ade kaki oren lak. Last2 ikan tu kejor aku pastu kene langgar kereta.Haha. Rosak mimpi aku, fuck btol lar.

Persoalannya skrg, ape maksud mimpi tu? I really wish it will come true(only the first part please). Ataupun satu mase nanti aku jadi setaraf dgn die(hint:mkn semeja),ataupun hanya mainan setan semata nak halang aku pegi lecture(cibai setan).
Aku ade tengok satu interview ni dia kate satu bentuk mimpi ni adlh memori org lain yg dlm bentuk elektromagnetikshitpebendentah yg otak kite receive dan replay dlm minda bwh sedar kite aka dlm mimpi. It maybe that.And maybe not..

Antara Guitar2 Hero aku dr Jepon, Aie-nye strength ade kt song-composing, check lagu2 deadman, beautiful,dreamy-like composition but still rockin as hell. Plus vokalis Mako punye suara ngan dienye tormented psycho personalities and lyrics, deadman antara top 5 band favourite aku. Nanti aku post pasal band nie ngan album2 dorg yg aku ade( aku rase aku ade sume,ep,single, 2 full album). Sadly the band broke up in 2006.Aku ade dorg nye limited edition farewell consert, super-fuckin rare, yg mmg kalau ade org terdelete bende tu aku mmg aku bunuh tanpa budi bicara.







TK lak axeman utk band Rin Toshite Shigure/Ling Tosite Sigure( ake rase maksud die black summer rain). RTS ni more math-rock type of band, ngan TK nye forte kat die nye gorengan2 solo+efek2 pelik. Die pon lead vok. tp sore die..susah nk telan 1st time dgr.Tp lame2 ko dpt dgr jiwa die yg nyanyi. I will post more stuff about them in their own post.

Boukan- killernye gitar solo. Lagu ngan perfomance dorg fevret aku. Start cam agak slow tp last2 die jadi cam crite Exorcist lak, macam roh 100 org dead gitarist berebut badan TK nk goreng gitar tu. Still gives me goosebump!

No comments: