Dec 4, 2009

Lesson 9ine:Studies shows that people sleep not more or less than 6.5-7.5 hr live longer-Time Online

AKHIRNYA!!!!
gua dah jumpa keparat yg selalu membikin onar buat gua xleh tdo malam.
gua dah try tdo pasang tilam balik, sblom ni tdo atas lantai simen je. pikir badan gua rebel xnak tido atas lantai kot.

result: kul 5.00 pagi waktu tempatan-tilam mmg padu-kt luar hujan,mmg afdal gle nk tdo-kt dlm mate gua still terbeliak,walaopon dah berusaha gigih utk tdo-aide pon still tercongok dpn laptop,ntah wat ape.kol 5.30 ade call-in..hmm

kepada keparat yg berkenaan, bersiap-sedialah lu sbb akan gua cari walaopon lu nyorok dlm utan blakang fountain of life skalipon.





gua minom schawan je..kaw giler.






confession:gua adalah seorang kafein dan toothpick addict..sekian.




dan ini bukan sebuah iklan murahan..sekian

No comments: