Dec 26, 2009

hari ini hari sabtu,semalam hari jumaat, esok hari ahad. so what?

Petang tadi kuar jap pegi Tesco. Hajat nak carik charger enset motorla yg aku baru dapat. Ya, diulangi, dee-aaa-pee-aaa-teee. Da-pat. Pandai. Enset lame aku dah ancur tp maleh lak nak beli baru. Mostly dalam past 2-3 week aku off je enset tu. Maleh nak layan bbdak group FYP ak. Mak aku pon bising susah nak kontek aku. Nak wat camne aku mmg jenis insan yg x suke enset. Tp enset skrg macam2 leh buat ek. Boleh tembak laser, kuar lightsaber, rakam 3gp sex..nak henshin pon leh pakai enpon. Not like i give a fuck though. Aku dah puas ati gile dgn enset cikai yg leh wat call ngan msg je. Tp enset pon penting gak... untuk mengelakkan tragedi McD Kajang drpd berulang(you saw this coming right.Hahaha).

Flashbek- semalam kol 10 pagi kot aku baru dapat tido. Did i mention siang/malam aku dah tukar function? Aku dah xleh tido malam skang. Yeah, pretty suck. Aku salahkn 80% to 3rd year syllabus(damn you), 10% to kopi o segera indocafe, 5% to U.F.O late night supper, dan another 5% to internet. Dah aku tgh sedap tido, kul 12 aidee memekak"Aziq!! Family kao!!" Udah, mende lak nih. Aku turun bawah dgn mate merah, kepale tgh pusing- aidee naik atas, mate same merah, peluk bantal. Stay up wat cafe r nih.. Family aku datang KL nak antar adik aku gi U die, lencong Kajang jap. Rupenye dah byk kali koll enset aku mati lak. Last2 aku dpt enset motorla mak aku, die tensyen dah bebulan soh aku tukar enset x tukar2. Present for krismas kot. Aku sebenornye dah cek out rm 1.5k nak beli ibanez artcore tuh so mmg xterlintas r nk carik enset lak.

Counter flashbek- petang tadi kuar r Tesco nak topap megi ngan jajan2 lain. Usha stall mag tepi tu kot2 Rottw baru kuar ke. Overheard conversation A: dua org bdk cakap ngan sorg lg bdk. "..aah, tadi ktorg makan KFC. Rugi ko!"..
Guess who had KFC for lunch next? Damn kids, duit ak dah r tgh sengkek..apsal aku leh terpengaruh lak. Mase nak blah kt tempat parking motor, overheard conversation B: dua org mamat keje tesco tgh nak blah-

Mamat A"blablabla ko dah tengok brakedisk baru die, cantik ooo!"
Mamat B" haah, die dpt serat je, murah kot blalblalalbla.."

Tengah2 dua ayat pendek yg xpenting langsung ni, aku rase cam time stop kejap.
Environment ni cam familiar gile.
Aku pernah nampak/dengar dlm mimpi aku.
Holyshit.

No comments: