Dec 16, 2009

Lesson T20enty:G.A.S= Gear Aquisition Syndrome






Mmmmm....baaaasssss......


Giler babi cunnye beast... Ibanez Artcore AGB200 semihollow acoustic bass. Sexy gile die pakai body Les Paul,ngan finish coklat cam tu mmg..pergh vintagenye feel. Mmg dah lame plan nk up aku nye gear. Current shotgun is Aria STB series J-bass. Ok tp cam x kene je. First mase beli tu mmg aku xtau ape2 pasal gitar,haha. Cucuk duit, gi Bukit Bintang, carik gitar dlm rm500 gitu..nmpak Aria tu ngan finish sunburst die, mmg paling standout r. Pikir balik mmg rase cam noob gile. 1st kedai, 1st gitar trus beli. Should have scout more ya idiot. Dah beli baru aku perasan, sifu aku Koji Ueno(TMGE) pakai Precision bass, bkn Jazz. Sebulan aku tepuk dahi(dlm hati la). Pastu mmg mengidam nk pakai P-bass. Paling afdal Fender. Squier je kot yg aku mampu..American, fuck Mexican nye pon bkn dlm price range aku( 3K lebey beb, deym).

Baru2 ni baru jumpe band Mad 3. Yep, japanese, 3-piece garage-instro-surf-punk-rock n roll band. Bassist die pakai SG nye bass. S-fucking-G nye bass! Mmg xnah terbayang ade bass pakai body SG,punyela holyshit design die dgn batwingnye horn, setan pon bley cair beb.Pastu start target SG lak, tak istiqamah tul la aku ni. Then again price range die buat aku xnak gi group meeting je. Kalo tido boley gak jumpe bass tu dlm mimpi kn?




Tp sume tu tinggal kenangan selepas aku jumpe gitar ni. Body dah la cun, harge pon cun(1.5k something), acoustic mean aku leh main xyah cucuk, hollow body-lagi ringan,mobility meningkat dan review2 aku bace sume good.
Did I mention body die cuuuunnn giler kalah Maria Ozawa ganda dua.

No comments: